.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضایتی مالکان زمین های مزروعی در گیلان

برخی از مالکان زمین های مزروعی شهرستان آستارا از تخریب مزارع خود توسط مجری طرح پروژه راه آهن قزوین-رشت-آستارا به شدت ناراضی هستند.
به گزارش ایلنا از آستارا راه آهن قزوین –رشت- انزلی به طول 205 کیلومتر وراه آهن رشت- آستارا به طول 167 کیلومتر از جمله پروژه های مهمی است که موجب ارتباط ریلی گیلان واستان های همجوار با شبکه راه آهن سراسری وآستارای جمهوری وآذربایجان ودیگر کشورهای منطقه قفقاز می شود واین امر موجب تسهیل در مبادلات تجاری وبازرگانی با کشورهای حاشیه دریای خزر ،بنادر با طومی وپوتی در دریای سیاه خواهد شد.
اما نکته مهمی که اخیرا" در روند اجرای پروژه راه آهن رشت-قزوین- آستارا به وجود آمده است نارضایتی عده ای از مالکان زمین های مزروعی است که به دلیل تخریب زمین های مزروعی خود از سوی مجریان پروژه راه آهن به شدت ناراحت هستند.
این عده از مالکین در گفت وگو با خبر نگار ایلنا در آستارا اظهار داشتند : همه ما از مزایای اجرای این پروژه آگاهیم وبرای ساخت وتکمیل آن حاضر به همکاری هستیم اما متاسفانه مجری طرح راه آهن بدون اجازه ورضایت قبلی زمین های مزروعی مسیر راه آهن را با لودر تخریب کرده وبسیاری از محصولات کشاورزی ما را نابود کرده است.
آنان با بیان اینکه برای اجرای یک پروژه نباید حقوق قانونی دیگران نادیده گرفته شوداعلام کردند:به طور حتم دولت برای اجرای این پروژه اعتبارات فراوانی در نظر گرفته است وبخشی از این اعتبارات مربوط به خرید زمین های مسیر راه آهن است که متاسفانه اخیرا" مجری طرح بدون اجازه مالکین
در آن دخل وتصرف کرده است.
مالکین زمین های مزروعی شهرستان آستارا در خاتمه ضمن تقاضای رسیدگی به این مشکل گفتند: مجری طرح برای دخل وتصرف در زمین های مزروعی باید رضایت مالکین را جلب کند واین در حالی است که این مساله کاملا" از سوی مسئولان اجرای پروژه راه آهن نادیده گرفتاه شده است .
لازم به ذکر است خبر نگار ایلنا در آستارا ضمن مراجعه به مهندس محمودی یکی از مجریان پروژه راه آهن قزوین –رشت- آستارا خواستارپاسخ وی به موضوعات مطرح شده از سوی مالکین زمین های مزروعی تخریب شده بود که این شخص مسئول از پاسخ به سئوالات خبرنگار امتناع کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.